Caleños.com

Comunicación y contacto social de Cali - Colombia. Alertas, Denuncias, Consejos, Preguntas, Preocupaciones y Reconocimiento caleño.

andere kant van de kamer gaat de loop van Jordans verd

Afectaciones por obras públicas, falta de agua, sin electricidad, sin pavimentación, calles con basura, espacio para quejas ciudadanas.
yaya2017

13 Sep 2018  

De kamer heeft de perfecte afmeting voor een kantoor. Niet te groot, niet te klein, een enkel venster en een kast voor opslag. Maar Las Vegas Aces voorwaarts Tamera Young had andere plannen voor de ruimte toen ze vier jaar geleden naar het huis verhuisde. Ze Nike Air Max 90 Mujer heeft niet veel gezien, want haar basketbalcarrière leidde tot een verhuizing uit het Westen, om zich bij een nieuw team aan te sluiten, in een nieuwe stad, en om een ??tweede verblijfplaats op zich te nemen. Maar er is geen plaats zoals thuis. "Dit is een huis zonder schoenen", zegt Young's vriendin, realityster Mimi Faust Adidas Superstar Womens van VH1's Love & Hip Hop Atlanta. Oh, maar in werkelijkheid is het huis het ultieme schoenheiligdom. Het is de tweede week van augustus, en een twee-game road trip brengt Young naar de blisteringly Nike Air Max 2017 Femme vochtige metropool van Atlanta, in de buurt waarvan de 11-jarige veteraan, die tekende met de Aces in februari, houdt haar hoofdverblijfplaats. Nike Air Max 95 Womens Ze is slechts één keer terug geweest dit seizoen, en dat was maanden geleden. "Ze brengt de Adidas Superstar Womens term sneakerhead - en vrouwelijke sneakerhead - tot leven. ... Ze zou een paar een Nike Air Presto Womens dag een jaar lang kunnen dragen en niet herhalen. "Trouw aan de bruisende groet van Mimi, vraagt ??Young (bekend als" Ty ") vriendelijk dat je je schoenen uittrekt bij binnenkomst.

Je moet de trap oplopen en rechtsaf slaan op een ingelijste poster van het legendarische Chicago Bulls trio Michael Jordan, Scottie Pippen en Dennis Rodman. Ga dan rond een leuning en langs een muur met foto's en plaquettes uit haar glorieuze dagen aan de James Madison University (waar ze de eerste speler van de school werd die in de WNBA Nike Air Max 270 Womens werd opgenomen). En dan, rechtdoor, naast een logeerkamer, daar is het. Young's eigen kleine sneaker-schrijn, met één doel: tot de rand gevuld worden met schoppen die ze bijna 15 jaar verzameld heeft. "Het is een van mijn gelukkige plaatsen", zegt Young, 31. "Ik ben er trots op te weten dat ik hard heb gewerkt om te Adidas ZX 750 Womens krijgen ... de dingen die ik heb. Mijn schoenenkamer is er een van. "Young, waarvan sommigen denken dat dit een All-Star zou moeten zijn dit jaar, gebruikte haar sneakers in individuele containers. Maar vorig jaar gaf ze Nike Air Presto Womens een klusjesman de opdracht planken te monteren die zich uitstrekken over de twee hoofdmuren van de Nike Roshe Run Womens kamer. Er zijn meer planken in een compact gebied in de linkerachterhoek. In totaal zijn er vijf sets planken, elk met negen rijen. En nadat de planken waren ge?nstalleerd, bracht Young ontelbare uren door met het organiseren van de schoppen.

Op een andere set planken aan de andere kant van de kamer gaat de loop van Jordans verder www.rockstarbodies.co.uk met de 4s, dan de 5s, een hele rij en een half 6s, twee rijen van 10s en een paar paren 14s, 15s en Spizikes. De laatste drie planken bevatten haar diep arsenaal aan Jordan CP3's, evenals Nike Air Force 1 Femme paren van Pippens, Pennys en LeBrons. Wacht even ... missen we sommige Jordans niet? "Ik hou niet van zulke dingen", zegt ze over de eerste kennelijke kloof in haar organisatie. Haar enige paar, de N7s, zit op de vloer, naast slechts twee paren van 8s - de Aquas, haar favorieten - die zij droeg zoveel op school dat ze ze opnieuw moest kopen toen ze een paar jaar geleden opnieuw werden uitgebracht. En er is een kleine oogst van 9s die een superexclusief paar bevat, ontworpen door een collectief van aanpassers, bekend als het Nike Air Force 1 Mujer Canvas-project. Young heeft een hele sectie van de kamer gewijd aan Air Jordan 11s, 12s en 13s, en de kleine achterste Nike Air Max 2017 Womenshoekmuur is voor Air Maxes en Air Force 1s. Het laatst overgebleven schaparrangement bevat wat zij als heterogeen beschouwt: Adidas Ultra Boosts en NMD's, Nike Huaraches en PUMA Fentys. "Bijna 500." Dat is Young's schatting van het totale aantal paren.

•   Información